Laman Web Rasmi Yayasan Pahang

-+=

Selamat Datang Ke Laman Web Rasmi Yayasan Pahang

logos web rasmi sub 1

Pengumuman

Pengumuman

Polisi Kualiti

Kami berikrar untuk memberikan perkhidmatan yang memuaskan dan cemerlang kepada pelanggan  dan sentiasa berusaha mempertingkatkan perkhidmatan Yayasan Pahang .

Objektif kualiti

  1. Kepuasan pelanggan pada tahap 80%.
  2. Pencapaian tidak kurang daripada 90% keperluan yang dijanjikan di dalam Piagam Pelanggan.
  3. Memastikan sasaran setiap bahagian tercapai seperti yang ditetapkan di dalam Petunjuk Prestasi Utama (KPI) tahunan YP.

Adalah penting bagi  setiap kakitangan Yayasan Pahang untuk  melaksanakan sistem pengurusan kualiti ini secara sedar dan penuh tanggungjawab dalam menjalankan  tugas masing-masing bagi  menghasilkan   pekerjaan  bermutu tinggi   dengan   pelaksanaan sistem pengurusan yang efektif dan berkualiti. 

Dikemaskini pada: February 3, 2022, 3:40 pm