twitter2

 

Kami berikrar untuk memberikan perkhidmatan yang memuaskan dan cemerlang kepada pelanggan kami dan sentiasa berusaha mempertingkatkan perkhidmatan kami.
 
Objektif kualiti :
 
Sebagai Penyokong kepada pencapaian Polisi Kualiti, digariskan Objektif Kualiti seperti berikut:
   
1. Kepuasan pelanggan pada tahap 80%.
2. Pencapaian tidak kurang daripada 90% keperluan yang dijanjikan di dalam Piagam Pelanggan.
3. Memastikan sasaran setiap bahagian adalah tercapai seperti yang ditetapkan di dalam Petunjuk Prestasi Utama (KPI) tahunan YP.
   
Adalah penting setiap kakitangan Yayasan Pahang melaksanakan sistem pengurusan kualiti ini secara sedar dan penuh tanggungjawab dalam tugas masing-masing, dengan menghasilkan mutu pekerjaan yang sesuai denghan pelaksanaan sistem pengurusan yang efektif dan berkualiti.
   
   

Subsidiaries

kypMTNPYPPH

Online Payment Bank

cimbcliksmaybankposonline

 

Hyperlink

mygovernmentkptmjpamscmampu2mylineportal diraja fgic           


Quick Link

Online Services

sispenhrmis semakan laporanmampan bkmb1BSM1 perhatiBSR

qrcodenew1